RSS / XML
$1.8270
€2.3175
IMKB57,540
Foto Galeri
Video Galeri
Bu haber 06 Şubat 2012, Pazartesi 04:32:39 tarihnde eklendi. 52 kez okundu.
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

çayın günde 6-8 bardaktan fazla tüketilmemesi gerekiyor.

Çayın azı karar çoğu zarar!

çayın günde 6-8 bardaktan fazla tüketilmemesi gerekiyor.  

TÜBİTAK tarafından desteklenen, AEÜ, Gazi Üniversitesi ve Fırat Üniversitesindeki araştırmacıların da katıldığı ''Gıdalarda Eser Alüminyum Tayini İçin Katı Faz Özütleme Yöntemi Geliştirilmesi ve Ticari Katı Faz Kartuşu Üretilmesi'' başlıklı projeyi yürüten Ahi Evran Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Kimya Bölümü Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Harun Çiftçi, yaptığı açıklamada, araştırmaların çaydaki alüminyum miktarının gerekenden fazla olduğunu ortaya koyduğunu söyledi. Araştırmada en ilginç bulguların çay örneklerinden elde edildiğini belirten Çiftçi, şunları kaydetti: ''Vücuda birçok faydası olan çay gereğinden çok tüketildiğinde alüminyum zehirlilik açısından risk taşıyabilir. Yeşil çay dahil olmak üzere çayın dem ve özelliğine göre bir bardakta ortalama alüminyum düzeyini litrede 2,5-12 miligram arasında tespit ettik. Bu değerler, içme sularında önerilen üst sınır olan litrede 0,2 miligramdan 12 ile 60 kat daha fazla. Sağlığımız açısından günde 6-8 bardak çay yeterlidir, daha fazla çay içerken bu hususlar dikkate alınmalı.''

 

 

 

 

 

 

 

 

Habertürk 


ETİKETLER :
Facebook Facebook Digg Digg Google Google Del.icio.us Del.icio.us
Bütün Yorumları görmek için tıklayınız!


Kunye   
© Copyright 2010 Gazi SOFT Sex Videoları Full haber HurGundem Editor
Her hakkı saklıdır.
Haber Gonder